Postup pro podání stížnosti

Stížnost se podává osobně nebo prostřednictvím zvoleného zástupce:
- ústně (na konzultacích v rodině nebo v kanceláři služby),
- telefonicky,
- e-mailem,
- poštou,
- anonymně (poštou nebo do schránky, která je umístěna v budově CDS Tamtam, o.p.s.),
- případně on-line formulářem umístěným na webových stránkách organizace.

Veškeré 
stížnosti se podávají:

Raná péče pro Moravu a Slezsko
Vedoucí služby Mgr. Anně Kučerové, Ph.D.
tel. 739 642 677, e-mail: 
kucerova@tamtam.cz

Raná péče Čechy
Vedoucí služby Mgr. Martině Péčové
tel. 251 510 744, e-mail: 
pecova@tamtam.cz

Každá stížnost je zaevidována do Knihy stížností a Knihy připomínek, které jsou umístěny v kanceláři Centra pro dětský sluch Tamtam, o.p.s. Informace o vyřízení stížností jsou stěžovateli v daném termínu předány písemně.
Nebudete-li s vyřízením stížnosti spokojeni, můžete se obrátit na ředitelku organizace Mgr. Janu Fenclovou (tel. 603 710 748, email: 
reditelka@tamtam.cz).

Pokud i nadále budete nespokojeni, můžete se obrátit na Ministerstvo práce a sociálních věcí, Veřejného ochránce práv nebo Hlavní úřad Českého Helsinského výboru. Úplné znění vnitřního pravidla pro vyřizování stížností, námětů a připomínek si můžete vyžádat u svého poradce.