Náplň práce:
- kompletní měsíční zpracování mezd, odvodů a daní,
- vedení související mzdové agendy,
- komunikace s příslušnými úřady (OSSZ, zdravotní pojišťovny, ÚP, atd.), příprava podkladů a zastupování společnosti při kontrolách,
- zpracování potřebných dokladů a potvrzení pro zaměstnance,
- zpracování statistiky a reportů pro státní úřady a legislativu,
- interní reporting pro vedení společnosti,
- zpracování a kontrola evidence pracovní doby zaměstnanců,
- roční zúčtování daní,
- poradenství a konzultace zaměstnancům v oblasti mezd.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- minimálně SŠ ekonomického směru,
- praxi na pozici mzdová/ý účetní alespoň 2 roky,
- vyznat se v oblasti mzdové legislativy,
- rozumět programu Money (není to ale podmínka, rádi Vás zaučíme),
- umět pracovat s PC – MS Office – Word, Outlook, Excel.
- bezúhonnost, zodpovědnost, pečlivost a samostatnost.
Nabízíme Vám:
- práci v příjemném kolektivu se zázemím celostátní neziskové organizace s dlouhou tradicí,
- možnost dalšího vzdělávání,
- úvazek 1,0,
- nástup ihned nebo dle dohody,
- pružnou pracovní dobu,
- odpovídající finanční ohodnocení dle odbornosti a délky praxe,
- pracoviště v Praze 5 - Stodůlkách.
V případě zájmu o nabízenou pracovní pozici zašlete Váš životopis a motivační dopis personalistce Martině Petrové na adresu: _.GB5f56LTGk3d5eT-MjEm4UHpřípadně přes Jobs.cz.