Postup pro podání stížnosti
Stížnost se podává osobně nebo prostřednictvím zvoleného zástupce:
- ústně (na konzultacích v rodině nebo v kanceláři služby),
- telefonicky,
- e-mailem,
- poštou,
- anonymně (poštou nebo do schránky, která je umístěna v budově CDS Tamtam, o.p.s.),
- případně on-line formulářem umístěným na webových stránkách organizace.
Veškeré stížnosti se podávají:
Raná péče pro Moravu a Slezsko
Vedoucí služby Mgr. Anně Kučerové, Ph.D.
tel. 739 642 677, e-mail: kucerova@tamtam.cz
Raná péče Čechy
Vedoucí služby Mgr. Martině Péčové
tel. 251 510 744, e-mail: pecova@tamtam.cz
Každá stížnost je zaevidována do Knihy stížností a Knihy připomínek, které jsou umístěny v kanceláři Centra pro dětský sluch Tamtam, o.p.s. Informace o vyřízení stížností jsou stěžovateli v daném termínu předány písemně.
Nebudete-li s vyřízením stížnosti spokojeni, můžete se obrátit na ředitelku organizace Mgr. Janu Fenclovou (tel. 603 710 748, email: reditelka@tamtam.cz).
Pokud i nadále budete nespokojeni, můžete se obrátit na Ministerstvo práce a sociálních věcí, Veřejného ochránce práv nebo Hlavní úřad Českého Helsinského výboru. Úplné znění vnitřního pravidla pro vyřizování stížností, námětů a připomínek si můžete vyžádat u svého poradce.
Aktuality
-
Zvýšení příspěvku na péči od 1. 1. 2026
25. listopadu 2025 -
Curlingová benefice pro Tamtam přinesla zábavu i pomoc
13. listopadu 2025 -
Beseda o laskavém rodičovství od Centra Locika
10. listopadu 2025
Akce pro Vás
-
Chystáme se na Vánoce
7. prosince 2025 od 13:00 do 15:00




