Česká spořitelna ukončuje ověření hlasem pro volání na kontaktní centrum

31. července 2024
Česká spořitelna ukončuje ověření hlasem pro volání na kontaktní centrum

Česká spořitelna nejpozději 31. prosince 2024 ukončí službu, kdy klient mohl zadávat příkazy bance voláním přes kontaktní centrum s ověřeným hlasem.

Národní rada osob se zdravotním postižením ČR oznámila, že byla ombudsmanem České spořitelny požádána zveřejnit informaci, že nejpozději 31. prosince 2024 skončí služba České spořitelny, kdy klient mohl zadávat příkazy bance voláním přes kontaktní centrum s ověřeným hlasem. Podrobnosti najdete ZDE

Tato služba je velmi výhodná právě pro osoby se zdravotním postižením. Česká spořitelna nyní doporučuje využívat systém George, a to buď v telefonu, tabletu nebo počítači.
Pro volání do České spořitelny lze využít přímo z George. Na tomto odkazu najdete postup, jak na to.

Jak uvedl Mgr. Václav Krása, předseda NRZP ČR, Česká spořitelna se, tak jako všechny banky, snaží své kontakty a produkty převést do elektronické komunikace, což je samozřejmě pro řadu lidí se zdravotním postižením, nebo vyššího věku, problematické. „Nemáme však jinou možnost než respektovat rozhodnutí banky, i když je to pro mnoho klientů zatěžující,“ uvedl Václav Krása.

Zároveň upozorňuje, že některé údaje na stránkách České spořitelny mohou být zavádějící. Například informace o možnosti požádat Úřad práce ČR o dávku na nákup kompenzační pomůcky, jako je telefon, tablet nebo počítač, lze využít jen pro úzkou skupinu lidí.

Zdroj: Národní rada osob se zdravotním postižením ČR
Ilustrační foto: Canva